لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 🌼💛 عندى دوخة شديدة ف رأسى وعندى شعور
11:21 م السبت 11 أبريل 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 🌼💛 عندى دوخة شديدة ف رأسى وعندى شعور بالغثيان ومش عارفه احرك رأسى كل لما احركها بيحصل دوخة شديدة انا كنت باخد علاج حديد تغذية بطريقة غلط وعرفت ان كل دا من الأعراض الجانبية بس قبلها كان عندى وجع فى عظام رأسى من الخلف جهة اليمين وسقوط فالشعر تفتكر حضرتك دا سببه العلاج أو شئ تانى؟؟ انا سنى ١٧ سنة اسم العلاج إللى باخدوا شراب فيروجلوبين
محتاجين نتوجه للطبيب المتابع لحالتك عشان يقدر يحدد عن قرب سبب الاعراض ويحدد العلاج المناسب ليكي.