لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عندي 15 سنه ولكني أصبت بهشاشة عظام
11:24 م السبت 11 أبريل 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عندي 15 سنه ولكني أصبت بهشاشة عظام شديده في سن صغير لذا لم أقدر علي التحرك و تناولت ادويه تسببت في زياده وزني بشكل كبير لذا بدأت بنظام غذائي منخفض السعرات بشده عندما كنت في 13 من عمري واستمرت هكذا ولكنني لم انحف بسهوله وبعدما توقفت عن الدايت عاد وزني مجددا لاقوم بدايت الصيام المتقطع منذ كان عمري 14 عاما حتي الان ولكن لا فائده اعتذر عن الاطاله وشكرا لكم
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الصحية وجسمك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي الأنسب ليك واللي هتقدر تستمر عليه بدون ما يأثر على صحتك سلبا ونوصل معاه للوزن اللي احنا عايزينه ان شاء الله.