لم يتم العثور على نتائج البحث
هل الشاي الأخضر بيخسس وعاوزة انزل بطني ازاي وعاوزة اخس
11:19 م السبت 11 أبريل 2020
الشاي الاخضر مفيد للجسم لكن منقدرش نعتمد عليه في التخسيس، عشان نخس وننزل دهون البطن محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمنا وطبيعته والطريقة الأنسب لاستجابته عشان نوصل للوزن والشكل اللي احنا عايزينه ونقدر نحافظ عليه بعد كدة ودة هيحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدده بدقة.