لم يتم العثور على نتائج البحث
ممكن اعرف نظام غذائى لفقدان الوزن انا خطوبتى قربت وعايزة اخس انا وزنى93
11:14 م السبت 11 أبريل 2020
ممكن اعرف نظام غذائى لفقدان الوزن انا خطوبتى قربت وعايزة اخس انا وزنى93 وطولى 160 ارجو الرد يليز انا خطوبتى قربت وعايزة اخس ولو ف اى نصائح او مشربوبات او برشام سعره كويس يساعدنى اخس قبل خطوبتى بسرعة بليز يريت تفدونى وشكر ا💗😊
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
ومحتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب ليكي ولجسمك وطريقه استجابته عشان نوصل للوزن اللي عايزينه بالتدريج واحنا بصحة كويسة ونقدر نحافظ عليه بعد كدة.