لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عمري 15 سنة وطولي 180سم و وزني 50 واتبعت العديد من الطرق لزيادة الوزن
11:11 م السبت 11 أبريل 2020
انا عمري 15 سنة وطولي 180سم و وزني 50 واتبعت العديد من الطرق لزيادة الوزن واكل الكثير من الغذاء لاكن جميعة بدون فائدة ارجو الحل
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونصمم نظام غذائي غني بكل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمك عشان نقدر نلاقي نتيجة ونزيد في الوزن بالتدريج مع الاستمرار.