لم يتم العثور على نتائج البحث
طولي ١٦٨ ووزني ٥٧ محتاج أي فاتح شهية وكذلك طريقة للتغذية الجيدة
11:05 م السبت 11 أبريل 2020
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع للحالة عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا، محتاجين نبتدي نفتح الشهية واحدة واحدة بتناول وجبات صحية وغنية بكل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا.. وواحدة واحدة مع الاستمرار على النظام الغذائي المناسب لحالتنا هنبدأ نزيد بالتدريج ونوصل للوزن اللي عايزينه.