لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم عمري ٢١ و طولي ١٥٠ بس اعاني من زيادة في الوزن وزني ٦٥ احتاج
10:58 م السبت 11 أبريل 2020
السلام عليكم عمري ٢١ و طولي ١٥٠ بس اعاني من زيادة في الوزن وزني ٦٥ احتاج نظام يقلل من وزني بشكل كبير في هذي الفتره خصوصاً بما انه جالسين في البيت و ناكل كثير و ما نقدر نطلع عشان نمشي رياضه و في البيت ما عندي شي بديل للرياضة اتمنى المساعده
وعليكم السلام ..
بالنسبة للرياضة في البيت نقدر نعمل اي نوع من الرياضة يوميا من 20 : 30 دقيقة يوميا من اي فيديو على اليوتيوب هتساعدنا جدا الفترة دي ..
بالنسبة لتقليل الوزن محتاجين نحاول ناكل اكل صحي اكتر ومش طول الوقت ناكل نحاول ندور على بدائل افضل نشغل بيها وقتنا، ومحتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته وطبيعة استجابته عشان نوصل للوزن اللي عايزينه ونحافظ عليه.