لم يتم العثور على نتائج البحث
عايز ازيد في الوزن بس مش عارف باكل كتير خالص والأكل صحي خالص وبلعب رياضه
10:51 م السبت 11 أبريل 2020
عايز ازيد في الوزن بس مش عارف باكل كتير خالص والأكل صحي خالص وبلعب رياضه جسمي وزنه ثابت بقاله 3 سنين ولو زاد بيبقا نص كيلو بس واخس تاني ياريت تقولي حل أدويه او نصائح أعملها وزني 55 وطولي 170 والسن 18
في البداية مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان ميأثرش علي صحتك باي شئ سلبي..
وعشان نزيد بطريقة صحية طبيعية محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك وللطريقة الأنسب لأستجابته.. زيادة الوزن بتاخد فترة اطول شوية ولكن مع الاستمرار على النظام المناسب بنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه ونحافظ عليه.