لم يتم العثور على نتائج البحث
انافضلي ع المثالي ١٥كيلو ومحبطه اوووي ولامش عارفه التزام بالدايت زي الاول
10:47 م السبت 11 أبريل 2020
انافضلي ع المثالي ١٥كيلو ومحبطه اوووي ولامش عارفه التزام بالدايت زي الاول وبحس بجوع بالليل اووي وبشرب ميه كتير بس مفيش فايده الجوع هو هو حل من حل رجاء
اولا خلينا نتفق ان الوزن المثالي هو الوزن اللي بنتمتع معاه بكامل الصحة والرشاقة حتى لو ازيد من الميزان بحاجة بسيطة..
ثانيا اي دايت بنحس معاه بالجوع هو مش افضل دايت لحالتنا ومحتاج يتغير .. مش لازم عشان ننزل في الوزن نكون بنتبع نظام قاسي وفيه حرمان بالعكس عشان نقدر نستمر بدون ما جسمنا يتأثر سلبا محتاجين نتبع نظام مناسب لاحتياجات جسمنا واستجابته.