لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عاملة دايت بقالى اسبوع نزلت 4 كيلو المفروض امشى على نفس النظام ولا
01:57 ص الأحد 26 أبريل 2020
انا عاملة دايت بقالى اسبوع نزلت 4 كيلو المفروض امشى على نفس النظام ولا اغيره عشان اعرف انزل وزنى تانى؟ يعنى محتاجة وزنى ينزل بتاع 5 6 كيلو تانى عشان خطوبتى قربت للاسف مفيش وقت 🤦🏻‍♀️ كمان شهر
عشان ننزل بطريقة صحية ومناسبة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله محتاجين نعمل تقييم كامل ونظام مخصوص لحالتك عشان ننزل بالتدريج وبدون ضرر على صحتنا.