لم يتم العثور على نتائج البحث
اني امراءة عمري45 اعاني من كبر الكرش علما ان طولي 160 وزني لا ينزل عن
02:05 ص الأحد 26 أبريل 2020
اني امراءة عمري45 اعاني من كبر الكرش علما ان طولي 160 وزني لا ينزل عن 70 ارجو تزويدي بنظام غذائي صحي وشكرا لكم
زيادة اي منطقة في الجسم بيدل على تراكم الدهون وبيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن اكلنا يكون في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نصمم النظام الأنسب لحالتك واللي هتقدري تستمري عليه ونوصل للوزن والشكل اللي عايزينه.