لم يتم العثور على نتائج البحث
عندي احساس جوع مستمر مع شهيه مفتوحه حتي مع الشبع مما ادي الي زياده ملحوظه
01:55 ص الأحد 26 أبريل 2020
عندي احساس جوع مستمر مع شهيه مفتوحه حتي مع الشبع مما ادي الي زياده ملحوظه جدا بالوزن ارجوا الافاده
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن ونتعلم ازاي نلتزم بيه ونبعد عن الأكل طول الوقت وميكونش عقلنا دايما بيفكر في الاكل بشراهه ؛ ودة بنتعلمه عن طريق بعض التكنيكات المتخصصة اللي بتساعدنا نرجع ناكل بشكل طبيعي وننقص وزننا بالتدريج