لم يتم العثور على نتائج البحث
كيف يمكنيي ان انقص وزني بطريقة صحية
01:50 ص الأحد 26 أبريل 2020
كيف يمكنيي ان انقص وزني بطريقة صحية
عشان ننقص وزننا بطريقة صحية محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن حسب احتياجات الجسم للعناصر الغذائية وبالتدريج ومع الاستمرار هنقدر ننزل في الوزن ونوصل للوزن اللي بتمناه.