لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني 100كيلو وطولي 157بذي نظام بنحف وبنزل وزني صحتي الحمدلله منيحه معندي
01:48 ص الأحد 26 أبريل 2020
وزني 100كيلو وطولي 157بذي نظام بنحف وبنزل وزني صحتي الحمدلله منيحه معندي مشاكل صحيه بس عندي فقرات عظميه زائده بدايقوني مع الوزن للعلم عمري 20 وفحصت كلشي حتى الغدد كلشي منيح بذي بتساعدوني امانه 💔💔
الحمد لله ان مفيش اي مشاكل صحية وكل حاجة تمام، محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب واللي هتقدر تستمر عليه وتوصل للوزن اللي عايزه وتحافظ عليه طول العمر.