لم يتم العثور على نتائج البحث
سلام عليكم دكتور عندي امي كبيره بسن ومريضة زهايمر وكل يوم تخسر وزن لدرجه
01:46 ص الأحد 26 أبريل 2020
سلام عليكم دكتور عندي امي كبيره بسن ومريضة زهايمر وكل يوم تخسر وزن لدرجه الهزال مع اني محافظه معاها على نظام اكل صحي وفتامينات وبتجي فتره بيرجع وزنها وفتره بتخسر الوزن ايش اقدر اسوي معاها
ألف سلامة على والدتك، محتاجين ناخد بالنا أكتر من نظامها الغذائي يكون فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمها