لم يتم العثور على نتائج البحث
انا وزني 120 كيلو و جسمي خامل جداا و كسوله بس انا بعاني جدااا لاني 21 سنه
01:42 ص الأحد 26 أبريل 2020
انا وزني 120 كيلو و جسمي خامل جداا و كسوله بس انا بعاني جدااا لاني 21 سنه ولسه صغيره بس انا شرهة جداا في الاكل و بحب اكل كتير مش عارفه بجد اخس خالص و نفسي اخس عشان صحتي خصوصا ان ضهري بيوجعني جدااا
محتاجين نعمل خطة تدريجية لتقليل الأكل ونعمل نظام غذائي مناسب لحالتك وجسمك واحتياجاتك من العناصر الغذائية ونتعلم عادات جديدة في الأكل تساعدنا أكتر في نزول الوزن وطبعا مع المجهود البدني والرياضة.. وبالتدريج هنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه.