لم يتم العثور على نتائج البحث
الظغط يرتفع لدي بشكل مستمر واريد نظام تخسيس عمري 34 سنه الوزن 76 كيلو
01:34 ص الأحد 26 أبريل 2020
عشان نعمل نظام مناسب لجسمك ولحالتك الصحية تقدر تستمر عليه محتاجين نعمل تقييم كامل للحالة الأول عشان يكون نظام مناسب ونقدر نوصل معاه للوزن اللي عايزينه.