لم يتم العثور على نتائج البحث
استخدم مكملات غذائيه من حين لاخر لعلاج النحافه ، لكن اخشى ان يكون لها اضرار
01:33 ص الأحد 26 أبريل 2020
استخدم مكملات غذائيه من حين لاخر لعلاج النحافه ، لكن اخشى ان يكون لها اضرار ، ما مدة استخدام المكملات؟
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع للحالة عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا. وعشان نزيد في الوزن بطريقة صحية ومناسبة محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات الجسم من العناصر الغذائية وبالتدريج هنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه.