لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني ٩١ كيلو طولي ١٥٥ سم عايزه اعرف سعرلتي الحراريه وانا امشي ٦ كيلو في
01:25 ص الأحد 26 أبريل 2020
وزني ٩١ كيلو طولي ١٥٥ سم عايزه اعرف سعرلتي الحراريه وانا امشي ٦ كيلو في مده ساعه ونص كم سعر حراري مفقود في اليوم ولكم جزيل الشكر
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد السعرات اللي محتاجها جسمك وهنوصل معاها للوزن اللي عايزينه وفي نفس الوقت يكون جسمنا واخد كل احتياجاته من العناصر الغذائية.