لم يتم العثور على نتائج البحث
اريد نظام غذائي مناسب اعاني من ثبات وزني من فتره طويله طولي 164 وزني 83
10:18 م الأحد 10 مايو 2020
اريد نظام غذائي مناسب اعاني من ثبات وزني من فتره طويله طولي 164 وزني 83 العمر 30 سنه ولا اعاني من اي مشاكل صحيه
عشان نصمم نظام غذائي مناسب تقدري تستمري عليه بدون احساس بالحرمان ومناسب لجسمك وظروفك محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان النظام يكون متفصل مخصوص ونقدر نوصل معاه للوزن اللي عايزينه.