لم يتم العثور على نتائج البحث
أعاني من ثبات وزن وابي اخس وزن لان أعاني من السمنه ممكن حل
10:25 م الأحد 10 مايو 2020
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالة حضرتك عشان نعرف سبب ثبات الوزن وعشان نصمم نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك والطريقة الأنسب لاستجابته عشان نقدر ننزل في الوزن بالتدريج