لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم عمري 34سنه استخدم ابر ساكسندا لتخسيس مشكلتي بالرياضه
11:21 م الخميس 28 مايو 2020
السلام عليكم عمري 34سنه استخدم ابر ساكسندا لتخسيس مشكلتي بالرياضه لم اكن مثل السابق استطيع الجري نصف ساعه وقتصرت الجري على 20 دقيقه بسبب الم شديد في المفاصل وكعب القدم اليسرا هل هذا الالم من الكلسترول او من اسباب اخرا ؟،
مش بننصح بتناول اي ادوية للتخسيس غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا من اي نوع، ومحتاجين نزور طبيب عشان يقدر يحدد سبب الم المفاصل ويقدر يعالجه بدقة.