لم يتم العثور على نتائج البحث
اانا محتاجه اخس حوالي 10 ك بس من غير وشي مايخس اي النظام الغذائي اللي
11:18 م الخميس 28 مايو 2020
اانا محتاجه اخس حوالي 10 ك بس من غير وشي مايخس اي النظام الغذائي اللي اتبعه ؟ انا وزني حوالي 63 وطولي 155 والسن 23
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك وجسمك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب لجسمك واللي معاه هيقدر يستجيب بصورة احسن ونلاقي النتيجة اللي عايزنها مع الاستمرار