لم يتم العثور على نتائج البحث
اعاني من زياده الوزن في منطقه الأرداف ؤد مما يسببي الاحراج في كثير من
10:39 م الخميس 28 مايو 2020
اعاني من زياده الوزن في منطقه الأرداف ؤد مما يسببي الاحراج في كثير من المواقف+البنطن اريد نوع من العلاج الذي ينسف دهون هاتين المنطقتين دون التأثير علي باقي الجسم السن 25 سنه الطول 164 الوزن 69
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك. ومدام في تراكم دهون في مناطق معينة دة بيدل على لخبطة في اكلنا ممكن يكون اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.. محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتنا عشان يستجيب الجسم بشكل أكبر ونلاقي نتيجة كويسة مع الاستمرار.