لم يتم العثور على نتائج البحث
دكتور انا جربت كلشي ولا نفع فحبيت استفسر عن الحبوب او الابره لتخلص من الوزن
10:37 م الخميس 28 مايو 2020
دكتور انا جربت كلشي ولا نفع فحبيت استفسر عن الحبوب او الابره لتخلص من الوزن الزايد
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا، ومحتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي متفصل على حالتنا عشان يستجيب الجسم بشكل أكبر ونلاقي نتيجة كويسة مع الاستمرار.