لم يتم العثور على نتائج البحث
دكتور انا اتبعت نظام غذائي صحي من دكتورة اتغديه وامشي كثير وبشهرين خفيت
10:35 م الخميس 28 مايو 2020
دكتور انا اتبعت نظام غذائي صحي من دكتورة اتغديه وامشي كثير وبشهرين خفيت كيلو بس عملت الكيتو دايت ونفس الشي غير كيلو ماينزل وزني ابدا اريد احبوب شي يدكتور عشان وزني يخف لاتنفع رياضه ولا نظام غذائي
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت اشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتك باي ضرر، ومحتاج نظامنا الغذائي والرياضي يكون متفصل مخصوص لحالاتنا حسب طبيعة استجابة الجسم عشان يستجيب بشكل أكبر ونلاقي نتيجة كويسة مع الاستمرار