لم يتم العثور على نتائج البحث
انا الان في الصف الثالث الاعدادي ووزني 36 وزملائي جميعهم اكتر من 45 وحاولت
10:33 م الخميس 28 مايو 2020
انا الان في الصف الثالث الاعدادي ووزني 36 وزملائي جميعهم اكتر من 45 وحاولت اكل لاكن انا زي ما انا ما الحل؟
محتاجين نتأكد ان مفيش انيميا الأول واننا بناخد كل العناصر الغذائية اللازمة لبناء الجسم في المرحلة دي.. ومع التغيرات الفسيولوجية للجسم في المرحلة القادمة الوزن وشكل الجسم بيتغير، أهم حاجة نكون بصحة جيدة واكلنا متوازن ومفيد