لم يتم العثور على نتائج البحث
هل البطاطا المسلوقة تزيد الوزن ؟ وانا وزني ٧٩ وخففت اكلي وصرت امشي تقريبا
09:32 م الجمعة 19 يونيو 2020
هل البطاطا المسلوقة تزيد الوزن ؟ وانا وزني ٧٩ وخففت اكلي وصرت امشي تقريبا ساعة يوميا ، ولاحظت ان وزني متغيرش خلال الثلاث ايام الي بدأت فيهم النظام ، هل استمر ام ان هنالك مشكلة لأن وزني لم يحصل له تغير
اي اكل ممكن يزيد الوزن وممكن يقلله لكن الفكرة بتكون في الكميات المناسبة لاحتياجات جسمي. وبالنسبة لعدم نزول الوزن فممكن يكون النظام اللي متبعاه مش مناسب لجسمك وطبيعه استجابته محتاجين نعمل نظام انسب لينا أكتر عشان نلاقي نتيجة كويسة.