لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني زائد يصل الي 100 كيلو و عندي انيميا حاده نسبتها 8 واريد ان اخسر 50كيلو
09:04 م الجمعة 19 يونيو 2020
وزني زائد يصل الي 100 كيلو و عندي انيميا حاده نسبتها 8 واريد ان اخسر 50كيلو من وزني مع العلم سني 19 سنه و طولي 163 سم
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي الأنسب ليكي واللي هتقدري تستمري عليه بدون تأثير سلبي على صحتك وفي نفس الوقت يساعدنا في هدفنا في نزول الوزن.