لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم دكتور اعاني من نحافه وقبل يومين اشتريت بروتين سيريس ماس لزيادة
09:11 م الجمعة 19 يونيو 2020
السلام عليكم دكتور اعاني من نحافه وقبل يومين اشتريت بروتين سيريس ماس لزيادة الوزن هل تنصحني اخذه بتمارين او من غير تمارين واذا عندك معلومات تفييدني ياليت تساعدني انا بانتظارك
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تخت إشراف مختص متابع لحالتك عشان متسببش اي ضرر على صحتك. والأفضل نعمل نظام غذائي متوازن في كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا عشان نزيد بطريقة صحية ومتوازن ونكون بنتمتع بكامل الصحة سواء في الوزن الحالي او الوزن اللي هنكتسبه.