لم يتم العثور على نتائج البحث
عمرى ٢٣ خسرت وزن كتير من فترة وكثافة عضمى قلت حتى عرض اكتافى بقى اقل،
09:13 م الجمعة 19 يونيو 2020
عمرى ٢٣ خسرت وزن كتير من فترة وكثافة عضمى قلت حتى عرض اكتافى بقى اقل، دلوقتى انا ظبطت اكلى وابتدى وزنى يرجع بس طبعا حاسة ان جسمى مش متناسق لأن اكتافى صغيرة بالرغم انى مركزة عالبروتين وباخد كالسيوم وڤايتمين دى هل عضمى هيرجع ولا خلاص كدة
ممكن بسبب نزول الوزن حاسه بعدم تناسق، نبتدي نلعب رياضة تخدم الهدف اللي احنا عايزينه وواحدة واحدة الجسم هيبتدي ياخد الشكل المتناسق مرة تانية ان شاء الله.