لم يتم العثور على نتائج البحث
انا سني ١٩ و في سن ١٦ عملت ريجيم و بعديه مكنتش باكل كويس و خاصة نشويات
09:15 م الجمعة 19 يونيو 2020
انا سني ١٩ و في سن ١٦ عملت ريجيم و بعديه مكنتش باكل كويس و خاصة نشويات و الثدي صغير و اتأثر ممكن اعرف ايه العلاج بالأكل و هل حصل ضمور للانسجة و لا بالأكل الموضوع هيتظبط و شكرا مقدما
محتاجين ناخد كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا في المرحلة دي وواحدة واحدة الجسم هيبتدي يرجع لتوازنه مرة تانية ان شاء الله.