لم يتم العثور على نتائج البحث
عندى 17 سنه وبعانى من النحافه وعندى انيميا بسيطه وزنى 59 كيلو وطولى 167
09:01 م الجمعة 19 يونيو 2020
عندى 17 سنه وبعانى من النحافه وعندى انيميا بسيطه وزنى 59 كيلو وطولى 167 ممكن حل لو سمحتم
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا في المرحلة دي. وواحدة واحدة مع الاستمرار هنبتدي نلاقي نتيجة كويسة.