لم يتم العثور على نتائج البحث
انا وزني 50 او اقل كيلو وعمري 13 سنه لوسمحت يا كله كان بيقولي اني
08:57 م الجمعة 19 يونيو 2020
انا وزني 50 او اقل كيلو وعمري 13 سنه لوسمحت يا كله كان بيقولي اني خسيت شويه وانا عايزه اوصل 39 كيلو هل ممكن يحصلي حاجه دكتور
خلينا نتفق الاول ان الوزن المثالي هو الوزن اللي بنكون مرتاحين فيه وبنتمتع معاه بالصحة والرشاقة حتى لو ازيد من الميزان بحاجة بسيطة. وعشان ننزل في الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمنا واحتياجاته في المرحلة دي وفي نفس الوقت يكون بيساعدنا ننزل في الوزن. نقلل من الحلويات والسكريات والنشويات البسيطة على قد ما نقدر. ونمارس اي نوع رياضة بنحبها.