لم يتم العثور على نتائج البحث
وزنى اقرب للمثالى وعامل دايت تقريبا من شهرين بس عندى مشكله فى دهون البطن
08:50 م الجمعة 19 يونيو 2020
وزنى اقرب للمثالى وعامل دايت تقريبا من شهرين بس عندى مشكله فى دهون البطن والأجناب والصدر فايه الحل لو سمحت السن/٢٩سنه والطول /١٧٨سم والوزن ٨٠كيلو
تراكم الدهون في اي منطقة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن  نكون مش بناكل كتير لكن اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة. محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يساعدنا ننزل الدهون وفي نفس الوقت نحافظ على الوزن المثالي. وطبعا ناخد بالنا من التمارين الرياضية اللي هتخدم هدفنا.