لم يتم العثور على نتائج البحث
اريد معرفه نظام غذائي لطفل صغير عمره 11 عام ووزنه 53 وطوله 140
08:41 م الجمعة 19 يونيو 2020
محتاج ياخد كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمه في المرحلة دي في وجبات صحية متوازنة. ونبتدي نقلل الأكل غير الصحي والحلويات والسكريات كتير