لم يتم العثور على نتائج البحث
انا نزلت ٢٠ ك وبعدها ثبت وزني بقالي شهر معةاني عاملة رجيم اعمل اية
08:40 م الجمعة 19 يونيو 2020
ثبات الوزن مرحلة طبيعية جدا بيمر بيها معظم اللي بيعمل دايت، وبنحتاج اننا نغير في استراتيجية وطبيعة الدايت اللي عاملينه عشان نحفر الجسم يرجع ينزل مرة تانية.