لم يتم العثور على نتائج البحث
انا مشيت علي دايت ١٥٠٠ سعره لشهر ونص ونحفت حوالي ١٣ كيلو هلا ايتمر عليه
05:09 ص الأحد 16 أغسطس 2020
انا مشيت علي دايت ١٥٠٠ سعره لشهر ونص ونحفت حوالي ١٣ كيلو هلا ايتمر عليه او لا او في نظام غير مع ان نسبه الدهون عندي وصلت ١٢ كيلو وهلا في طريقه او طعام معين يساعدني علي تقليل نسبه الدهون
براڤو إنك قدرت تنزل في الوزن. لكن منقدرش نحدد تستمر علي النظام او لا غير بعد تقييم كامل لحالتك وتحديد الأنسب ليك ولهدفك.