لم يتم العثور على نتائج البحث
انا وزني ٨٢ وطولي ١٦١ وعمري ٢٤ كيف انقص وزني وانا مرضعه
04:57 ص الأحد 16 أغسطس 2020
بنحتاج نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها الجسم مع مراعاه وجود الرضاعة ودة طبعا بيحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدده ونستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة بدون ما يأثر علينا وعلى الرضاعة