لم يتم العثور على نتائج البحث
تحية طيبة وبعد وزني كان 95 من خمس سنوات عملت رجيم اصبح 75 كيلو مستمر
04:56 ص الأحد 16 أغسطس 2020
تحية طيبة وبعد وزني كان 95 من خمس سنوات عملت رجيم اصبح 75 كيلو مستمر علية حتي الان بس نظام غذائي مش مظبط بعد الساعة السابعة مساء باكل وجبات خفيفة كل ساعتين حتي الثالثة صباحا مع العلم وزني في حدود 75 كيلو وعندي مشكلة نقص الغدة الدرقية وباخد بنتظام الدواء حبة 100 ملي جرام -- هل في خطر ام استمر مادمت في الوزن الطبيعي وشكرا لكم
استمري مدام في الوزن الطبيعي واللي مرتاحين معاه. ومفيش مشكلة ناكل بعد سبعة طالما محسوب من ضمن سعرات يومنا.