لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا عمري 19 وزني 86وطولي162عاوزه انزل وزني اعمل اي
04:41 ص الأحد 16 أغسطس 2020
أفضل طريقة لنزول الوزن هي إننا بنعمل نظام غذائي صحي مناسب لطبيعة استجابة جسمنا وفيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم وفي نفس الوقت يساعدنا في نزول الوزن.. والنظام دة بيحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدده بدقة ونقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة.