لم يتم العثور على نتائج البحث
عمري 21سنة وزني 80وطولي 162 كيف فيني اتبع نظام تخسيس وعندي زيادة الوزن
04:37 ص الأحد 16 أغسطس 2020
عمري 21سنة وزني 80وطولي 162 كيف فيني اتبع نظام تخسيس وعندي زيادة الوزن في البطن والذراعين
تراكم الدهون في مناطق معينة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون أكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا وطريقة استحابته وفي نفس الوقت يساعدنا في نزول الوزن.
وطبعا ناخد بالنا من المجهود البدني والرياضي وندخله بشكل ننتظم.