لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عمدى 17سنه ووزنى 75 كيلو ازاى اخس 15كيلو ف اقرب وقت
07:59 م الأحد 16 أغسطس 2020
أفضل طريقة ننزل بيها إننا نعمل نظام رياضي وغذائي مناسب لاحتياجات وطبيعة استجابة جسمنا وبالتدريج هننزل في الوزن ونوصل للوزن اللي عايزينه.