لم يتم العثور على نتائج البحث
قمت بالصيام المتقطع لمدة شهرين و نحفت 11 كغ و لكن الان وزني اصبح ثابت في
07:55 م الأحد 16 أغسطس 2020
قمت بالصيام المتقطع لمدة شهرين و نحفت 11 كغ و لكن الان وزني اصبح ثابت في 73 و انا اريد ان اصبح 60 لان طولي 160
ثبات الوزن مرحلة طبيعية جدا بيمر بيها اغلب اللي بينزل في الوزن.. وحلها إننا بنعمل بعض التغيرات الإستراتيجية في النظام الغذائي والتمارين وبنلاقي نتيجة كويسة جدا.