لم يتم العثور على نتائج البحث
انا طولي 160سم ووزني 74 كغ و عمري 17 كيف انقص وزني وانا قليلة الحركة
07:30 م الأحد 16 أغسطس 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا في المرحلة دي ومناسب لطبيعة استجابة جسمنا ويساعدنا في نزول الوزن.
وطبعا محتاجين ندخل المجهود البدني والرياضة بشكل تدريجي عشان يساعدنا أكتر في نزول الوزن وشد الجسم.