لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا وزنى زيادة يعنى ١٠٥ كيلو وطوىى ١٧٥ سم وسنى ٣٣سنة ونصف
05:06 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
السلام عليكم انا وزنى زيادة يعنى ١٠٥ كيلو وطوىى ١٧٥ سم وسنى ٣٣سنة ونصف وقليل الحركة ومعظم اكلى بالليل وانا تعبان جدا ارجو الحل وجزاكم الله كل خير
وعليكم السلام، زيادة الوزن متعبة جدا فعلا..
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته ومناسب لطبيعة يومك وهدفك.. ودة بنحدده بعد تقييم كامل لحالتك عشان يكون مناسب وتقدر تستمر عليه.
وطبعا لازم نحافظ على المجهود البدني والرياضي على قد ما نقدر