لم يتم العثور على نتائج البحث
سلام دكتور ! انا اريد ان اسألك عن نظام غذائي لانقاص الوزن ،لانني اعاني
04:58 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
سلام دكتور ! انا اريد ان اسألك عن نظام غذائي لانقاص الوزن ،لانني اعاني من الدهون في منطقة البطن ارجوك ساعدني بنظام غدائي وشكرا
تراكم الدهون في أي منطقة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون أكلنا في نسبة عالية من النشويات البسيطة والسكريات.
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد النظام الأنسب ليك ولجسمك وطبيعة استجابته عشان ننزل بالتدريج ونقدر نستمر.