لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت انا حنان 26 سنه انسه طولي 165 ووزني 116 وبحب الأكل جدا ساعات أكل
04:54 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
لو سمحت انا حنان 26 سنه انسه طولي 165 ووزني 116 وبحب الأكل جدا ساعات أكل كتير وساعات أكل طبيعي وساعات ما اكلش خالص عايزة نظام غذائي وحل لسد الشهيه وزيادة الحرق انا عملت تحاليل الغده كلها طبيعيه كنت بلعب جيم 6 أيام في الأسبوع وقعدت
كويس ان تحاليل الغدة تمام. محتاجين نرجع ننتظم على الرياضة مرة تانية لانها هتساعدنا في تعليه الحرق وشد الجسم.
وبالنسبة للأكل محتاج يكون متوازن أكتر وبطريقة محسوبة للسعرات اللي محتاجها جسمي في اليوم عشان نكون بناكل بتوازن ونقدر ننزل في الوزن، ودة بيحتاج اننا نعمل نظام غذائي حسب حالتنا وطبيعة استجابة جسمنا وهدفنا.