لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت يادكتور محتاجه اخس ومبعرفش امشي ع نظام اطلاقا ف حل غير النظام الغذائي
04:46 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
لو سمحت يادكتور محتاجه اخس ومبعرفش امشي ع نظام اطلاقا ف حل غير النظام الغذائي انا منعت السكر خالص والبيبسي والحلويات نشويات قللتها خدت برشام سلفستر ١ ورجاميكس وبدلت الرجامكس ب كلوسيز كده كويسين ولا فيه بديل
مش بنفضل تماما تناول أي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش أي ضرر على صحتك. والأدوية مش هي اللي هتوصلنا للوزن اللي بنتمناه.
براڤو جدا إنك قللتي كل الحاجات دي، وبالنسبة للنظام الغذائي نقدر نعمل نظام مفيهوش أي حرمان ولا ضغط لكن نكون عارفين السعرات المسموحة لينا وناكل حسب احتياجات جسمنا.. وبكدة هننزل في الوزن بشكل صحي وفي نفس الوقت نظامنا يكون مريح ومرن.