لم يتم العثور على نتائج البحث
اسمي نيرة طلعت ٢١ سنة عندي ذىبة حمرا من بقالي ٧ سنين ماشية على سلوبريد
04:49 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
اسمي نيرة طلعت ٢١ سنة عندي ذىبة حمرا من بقالي ٧ سنين ماشية على سلوبريد و ايمران وبلاكونيل كان وزني ٦٠ ك وعندي منطقة الارداف مليانة وكدا ف كنت بحاول العب رياضة ف البيت وكدا بس ومرة ف مرة بدأت اقلل ف الاكل يعني بحسب سعراتي واخد قدها او اقل منها وفعلا نزلت بقيت ٥٥ ك السؤال هنا بقا انه هل ف ضرر من نظام الرياضة ونظام تقليل السعرات ع حالتي ولا عادي تاني حاجة عاوزة حاجة ميكونش ليها ضرر عليا بحيث ارجع نضارة ف البشرة لانها وشي خس بما ان الوزن نزل بس كدا وشكرا مقدما ❤
طالما بناخد الأدوية بتاعتنا مظبوط وبناخد السعرات اللي محتاجها الجسم بالأكل الصحي المتوازن مفيش مشكلة والرياضة كمان اكيد مفيش منها مشكلة.